wtorek, 4 czerwca 2013

Jak wykorzystać resztki tapet?

 Resztki tapet można wykorzystać na wiele sposobów: do stworzenia ozdobnych torebek na prezenty, oprawienia zeszytów lub książek, oklejenia pudełek, w których chowamy różności. Jednak dla mnie najlepszym sposobem jest wykorzystanie resztek do stworzenia czegoś ciekawego na ścianach
w pokoju dziecięcym. Nigdy nie wyrzucam końcówek, nauczyłam się je chomikować i jak przychodzi pora odświeżenia pokoju moich chłopców zaczyna się zabawa. Kilka lat temu gdy miał na świat przyjść mój drugi synuś, postanowiłam troszkę zmienić pokój dziecięcy w bardziej bajkowy. Starszy syn interesował się wówczas rycerzami i zamkami, więc na pewno musiały powstać zamki, ale żeby pogodzić starszego syna z młodszym, zbyt "poważnych" rycerzy zastąpiły myszki. I tak oto z końcówek tapet powstały zamki:

 
 
 
 
 
 
 
Chłopcy szybko rosną i po jakimś czasie znowu trzeba było dokonać przemiany. Znowu musiałam pogodzić "dwa światy" ponieważ chłopaki mają zupełnie odmienne zainteresowania. Jeden lubi SPIDER MANA a drugi ciężarówki. Powstało więc miasto SPIDER MANA, a w kilku miejscach pojawiły się ciężarówki. 
Tak to wyglądało w czasie aranżacji:




 
 A tutaj już efekt końcowy:
 


 
Obecnie na topie u starszego syna są bohaterowie STAR WARS, młodszy uwielbia szybkie samochody, już się zastanawiam nad kolejną aranżacją pokoju chłopców, bo znowu nadszedł czas remontu.
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających :)
 
 
 
 
 
 
 
 
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz