niedziela, 12 maja 2013

Wreszcie się odważyłam

Chyba już dwa lata obserwuję różne blogi. Z zazdrością podglądam dzieła blogowiczek te małe i te duże. Podziwiam, podpatruję i jestem pełna uznania dla autorek. Dzisiaj postanowiłam założyć własnego bloga, by na nim podzielić się również moimi wytworami. Moją pasją są projekty wnętrz, ale czasem lubię stworzyć coś innego, najczęściej są to  drobiazgi szyte i wykonane ręcznie, czasem wykorzystuję je do dekoracji wnętrz. Jeden z moich ostatnich projektów dotyczył domku w górach w okolicach Istebnej, w którym znalazły się moje dekoracje. Jest to mój ulubiony projekt, ponieważ tematyka wnętrza jest najbliższa mojemu sercu.
Na początek duży wianek z witek brzozowych i ozdobami uszytymi ręcznie, który zawisł w salonie:


 
tutaj mniejszy, swoje miejsce ma w przedpokoju:

 
w pokoju dziecięcym o nazwie "Marzenie" są poduszki z naszytymi aplikacjami zarówno dla dziewczynek jak i chłopców, widoczne są również poduchy szydełkowe wykonane przez Mirelkę, której bloga podglądam:
 



 
w pokoju "Koronkowym" wiszą moje koronkowe serduszka i poduchy przerobione i ozdobione przeze mnie




 
 Może wystarczy chwalenia się na pierwszy raz. Mam nadzieję, że moje mini "dzieła" podobają się:). Pozdrawiam wszystkie blogowe koleżanki.
P.S.
Większość zdjęć wnętrza została wykonana przez właścicieli domku.
 
 
 

3 komentarze:

  1. :):) no kochana :):):)
    buźka za odwagę i teraz tylko czekam na dalsze wpisy. Trzymam kciuki :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog,podobaja mi sie Twoje pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Elunia, super fajny blog, bardzo fajne pomysły. Jesteś WIELKA ;D

    OdpowiedzUsuń